Vinnare av melodifestivalen 2011

Så vad tycker ni om vinnaren? När jag först fick höra låten av Robin , som är totalt nedkärad i låten, tyckte jag att den var riktigt töntig. Men eftersom man umgås med grabben så har den sjunkit så lång in i hjärnan att man har börjat gilla den. Så jag tycker att det var ett bra birdrag i jämfört med Oh my god, t.ex. Men sedan kan jag kanske tycka att den är lite små töntig, men medge att den sätter sig i huvudet och att den är lite svängig? Hoppas ni inte får fel bild av min musiksmak, för den är ganska normal vanligtvis!

Men annars tyckte jag om Dannys låt, In da Club och Sanna Nielsens, I'm in love. Men om vi hade skickat Danny så hade vi kanske ökat våra chanser för han är känd i europa vilket skulle kunna ge oss några extra poäng. Jag kommer ihåg en gång när jag var i Polen med familjen och vi skulle åka bil i 16 h så hörde man Dannys låtar flera gånger, vilket var sådär små coolt!

Nu får vi hoppas på att Eric får ha med sig sina glasrutor, som förövrigt kostar ca 100 000 kr, så tänk er den summan varje gång han ska krossa dem på scen. Dyrt som in i......! Men vi håller tummarna på att tyskarna godkänner detta, eftersom det är nästan det hela sången går ut på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0