Tendens till bly på gasen

Jag har alltid haft tendensen att rusa in i något utan att riktigt tänka över saker och ting och sådana situationer har uppstått några gånger under 2010 så har tänkt att 2011 ska bli mitt absoluta chill-år. Ska verkligen ta det lugnt, inte rusa in i något och framför allt ta saker och ting som det kommer. Man behöver inte alltid ha allt upplanerat utan ta dagarna som det kommer. Tror det är en ganska bra livsfilosofi eftersom då stressar man inte upp sig på onödiga saker utan väntar lite för att se vad som händer. Vissa beslut ska man vänta med att göra och sova på saken. Redan dagen efter kan frågeteckena rätats ut. Så ska släppa lite på gasen, fälla ner ryggsätet och luta mig tillbaka.

Tack Natta för pepptalket och samtalet innan, du inspirerade mig! <3


Kommentarer
Postat av: natta

Ingen fara, det är att bara prata om det behövs! :) <3

2011-03-10 @ 19:16:56
URL: http://921213.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0