Studenfest Sliver

Sliver med skönaste folket gjorde klart studenfesten till en ganska bra kväll ändå, dock måste jag lägga in min åsikt om att det inte var tillräckligt med folk som dansade, dock var det inte mycket folk ändå, men ifall alla skulle dansa skulle dansgolvet fyllas, vilket den gjordes stundtals. Men ibland stod man själv där med några stycken medan många stod vid baren och kollade ut på dansgolvet och tyckte att man såg helt hopplös ut som stod där och försökte dansa och känna rytmen. Men förutom detta var kvällen ändå bra! Mycket glada personen träffade man i alla fall. Helt klart ett plus! Ett minus var att det var mitt i veckan och att skolan började tedan 8.40. Förstår ni hur hårt sängen höll om en i morse och inte ville släppa taget! Den skrek praktiskt taget: Jag ska aldrig släppa taget! Lägg dig tillbaka under duntäcket och känn värmen som omsluter din kropp och somna om!! Åh, det var så nära att jag la mig tillbaka, men kör på en ganska funktionell teknik vid sådana akuta situationer. Då brukar jag snabbt ta mig ur sängen och inte ens kolla åt sängens håll för annars är man fast. Lite som när man lär känna en snygg kille som det pirrar lite extra för i magen och så fort man tittar in i ögonen fångar dess djup en och man är såå fast!

Men jag kom upp, tog mig till skolan med Pauline och genomled lektionerna. Det som gjorde min dag var att jag fann en 50 lapp i korridoren. Vilken lycka det är när man finner pengar och man känner sig genast mycket rikare, fast det ändå bara är en 50 lapp!

Nu blir det lite kvällsmat sedan tv och sedan den efterlängtade sängen!!


Bild från förra festen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0