Inget party party idag inte

Sitter här med uppsatt hår och mjukiskläder, inte direkt det jag hade förväntat att ha på mig för några timmar sedan. Det blir nämligen ingen studenfest för mig eftersom jag har ont i huvudet och mitt engagemang, som för några timmar sedan var riktigt stort har sjunkit till zero, så får bli en kväll med me, my self and I . Trevligt! Får ladda upp för studenfesten på sliver istället! Förutom detta har jag inget mer roligt att berätta om. Jo, vänta lite. Min mamma ska följa med till gymmet imorgon. Min mamma! Hoppas hon inte ändrar sig bara för det brukar hon göra när vi har planerat in en träning. Då är det alltid någon undanflykt. Min mamma är för lat och orutinerad för detta att hon inte orkar ta tag i träningen, trots att hon hela tiden ger sig själv ordern om att se till att börja. Så nu får jag testa på yrket som PT (personlig tränare) och pusha henne till en hälsosammare vardag!

Kanske ska man sätta på en film? Ja antingen dumburk nr 1 eller nr 2 står på listan för kvällen, samt lite piano. Nu börjar jag föresten få till låten och kommer nog inte dröja länge innan jag är färdig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0