Detta kallas lycka!

Lönen trillade in idag och blev riktigt riktigt nöjd! Hade fått in 3500 kr på kontot vilket var så mycket mer än jag anade! Och detta innebar att jag äntligen kunde förnya min garderob och det blev en hel del faktiskt! Jag köpte bl.a. converse, så nu är min converseoskuld tagen! Sedan köpte jag en jumpsuit och ett linne på bikbok samt ett annat linne på ONCE. Jumpsuiten har jag letat länge efter och hittade ingen förra sommaren och den här har en underbar färg som kommer bli perfekt till brännan i sommar, då man vandrar omkring på Zaknythos stränder ;) Har spenderat tid med min syster under shoppingturen och det har varit riktigt kul! Alltid underbart att finna lite kvalitetstid! Men när jag skulle prova massa converse tröttnade hon riktigt mycket och nästan bad på sina knän att få åka hem. Kan inte klandra henne! Mina fötter skrek samma sak. Jag har nämligen gått i klackar ett tag och mina fötter blir totalt mörbultade efter en lång dag så de ville bara slänga av sig skorna och bränna upp dem. Nu har jag ju converse så det får vi hoppas de gillar! Dessutom har det varit rätt så bra väder om man jämför med hur det var förra veckan med snö och allt och det bidrar verkligen till lyckorusen!

Nu måste jag slänga i mig lite mat och sedan plocka upp Sandra för sedan beger vi oss till Pauline! Dagen har varit underbar och tror kvällen blir likaså!




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hehe min syrra har vita converse och köpte en sån blå jumpsuit igår :P måste btw ut på promead snart! :O <3

2011-03-29 @ 09:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0