Vanlig söndag.

Sitter här i mjukisbyxor och glasögonen är på medan jag finsliper arbete om fattigdom. Ja, ungefär som en vanlig söndag. Brukar vanligtvis träna men nu får jag inte belasta den på en vecka så får hålla mig till promenader eller något. Förhoppningsvis kan jag kanske gymma på fredag, men vi får se. Men jag hoppas idag att jag kan bli klar med uppgifterna jag ska lämna in. Men sedan dyker det upp massa annat som religionprov så hinner inte andas ut innan nästa rullar in. Det är ju bara en termin kvar sedan blir det arbete i ett år och då slipper jag detta.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om för det har verkligen inte hänt något roligt. Får slänga in ett inlägg imorn om jag hinner. Hade fint i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0