I miss you...

Visste ni att jag har en bror? Det är många som blir förvånade när jag berättar att jag har en bror, eller en halvbror rättare sagt. Vad har du honom någonstans, tittar alla undrande? Men det har jag faktist, nuvarande är han bosatt i Italien och lever sitt liv där nere. Men saken är den att det var inte förens några år sedan som han verkligen kom in i mitt liv.

För ca två år sedan kom pappa hem och berättade att han har fått kontakt med sin son, vår bror. Han berättar även att de ska träffa varandra för första gången på 24 år. Jag blir ganska uppspelt över detta och tänker: wow, jag har en bror! Och jag vill verkligen veta allt om honom. Grejen med min bror och min pappa är att han, Viktor som han heter, inte vetet om pappas existens. Eller han har egentligen inte vetat att min pappa är hans biologiska far. Så det kom definitivt som en chock för honom. Jag däremot har alltid vetat att jag har en bror eftersom vi har haft en bild framme på honom. Men vi tog ner det för ganska länge sedan så tanken på min bror försvann under den tiden.

Vi träffade faktist honom en gång och han var mycket trevligt, väldigt lik min pappa faktist! Men sorgligt nog slutade det där, i alla fall för min pappa. Han kände att pappa inte kunde ta hans pappas plats, vilket min pappa hade full förståelse och de slutade melja med varandra. Jag däremot har fortfarande kontakt med honom, mest via msn, eftersom han inte bor i Sverige. Han är nämligen pilot och har tidigare bott i Liverpool, England. Jag tycker det är ett grymt häftigt jobb och beundrar honom riktigt mycket. Jag är väldigt tacksam över den lilla kontakt vi har , men hade hoppats på att den skulle vara större. Han har verkligen varit ett stöd för mig vid svåra tillfällen och saknar att prata med honom.

Saknar dig min bror, Viktor Löfberg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0