På fredag gäller det!

Nu på fredag kommer jag och Pauline äntligen boka resan till Zakynthos! Jag tittar redan (i smyg) vad jag kan ha med mig till resan. Men jag tycker nästa packningen är roligast för då är man taggad till max och vill bara ge sig iväg. Vi kommer att vara på ön i två veckor och kommer att bo på ett hotell som ligger precis vid stranden och mitt i centrum, finnemang! Det kommer bli skönt att vara borta för att vila upp sig inför hösten/vintern. Så nu är det bara att pumpa på gymmet för att vara redo för Zakynthos stränder och tagga resan som blir av om 7 månader. Det känns grymt länge, men om man tänker efter så hur fort har inte höstterminen gått? Denna termin kommer vara över i morgon när vi väl står där som studenter.

Åh, vet ni vad jag har i ugnen? Grekisk mat! Nu snackar vi mat!
 


Kommentarer
Postat av: natta

men jag ska ju med! ;) det är 100 på det :)

2011-01-17 @ 17:41:31
URL: http://cocejs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0