Lyft lite skrot.

Vet ni? Jag har alltid sagt att gym är verkligen inte min grej. Har väl nästan alltid avskytt gym och aldrig knappt gått in i ett gym. Men nu efter jul började jag och några från min klass att gymma i skolans, dock fattiga, gym. Och the big suprise är att jag gillade. Sjukt mycket faktist! Det var helgött att göra lite olika övningar och gå runt där medan man fokuserade på en kroppsdel. Så nu kommer jag fortsätta med att gymma och kanske skaffar något gymkort ngn stans där det inte är allt för dyrt. Längtar faktist redan till nästa fredag då vi gymmar igen....jisses. Vad har hänt med mig??

Nu ska jag söka lite på vad man kan göra på Zakynthos innan jag lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0