Ingen ork!!

Nu måste jag ta och röra på fläsket för att börja plugga religion och det finns ingen ork alls! Kan inte ens finna ork till att resa mig från stolen. Kunde man inte bara gå i skolan och ha studier där? Så kunde man ha mer fritid hemma till att träna och leva. Kanske till och med jobba så att man får in en extra slant i månaden. Men that's life...

Nu fick jag även veta att O'Learys på Lördag blir inställt för ingen kunde tillslut och det är surt att sitta där tre st. Det ska ju vara ett lite större gäng för då får man lite mer kääänsla! Well, well...vid slutspel tänker jag kidnappa vännerna ut! You can't hide my friends ;)

Ne, nu får jag lyfta på röven och göra lite nytta.
See you later aligator!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men vi ska väl visst dit på lördag!? :O

Jag, johan och jocke kunde och yngwe med vad jag vet.



:S

2011-01-25 @ 20:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0