I want a pocket full of sunshine.

Tänk er att ligga på en sandstrand och känna sanden mellan tårna för att sedan dra ett djupt andetag och känna doften av havet medan solens strålar värmer ens blotta hy.

 Förstår ni hur mycket jag längtar efter sol, bad och värme? Många pratar om att åka utomlands och jag blir lika sugen på att åka som när min tunga vattnas när jag får syn på kinamat. Abstinens, abstinens, abstinens! Så först var det tal om att vi i "tjejgänget" skulle åka någonstans men det känns inte som att någon tar tag i det så kommer troligen åka med Pauline. Dock kan jag nog åka med dem också men då kanske vi kan göra en trip i Augusti? (Om ni ser detta så kan ni ju fundera på det?) Så därför kommer jag och Pauline troligen åka bort antingen under påsklovet eller i början av sommaren. Kommer bli sjukt fint! Så nu är jag i full rulle med att checka bra erbjudanden på internet, men på fredag ska vi till en resebyrå för att få lite tips och idéer. Längtar bara att gå dit!

Time to hit the homeworks...!



Kommentarer
Postat av: Boogie

Jag och Yngwe tänkte åka bort i påsk eller maj elr nåt, tänkte kolla om det är några mer som vill följa med? :D

Girls and boys ;)

2011-01-11 @ 21:02:48
URL: http://michelleryan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0