Billiga frisörsalonger??

Jag ska snart in till stan med Pauline för att leta efter frisörsalonger som inte skadar plånboken allt för mycket. Men sedan vill man ju att det också ska bli bra så vi får spana lite och se vad vi hittar. Börjar nog bli dags att boka in sig snart. Men samtidigt är jag inte riktigt säker på hur jag vill ha uppsättningen. Uppsatt? Nersläppt? Blandning? I don't know! Men har tjuvkikat på några bilder på Google så vi får se vad det blir. På måndag ska jag och Robin in för att hitta en utstyrsel till honom. Vi måste ju matcha lite i alla fall! Kan lägga upp lite bilder på det jag har hittat på google.







Lite alternativ har man men har inte riktigt hittat dne ultimata än.
Nu hörde jag mobilen tjuta till och tror det är Pauline.


Kommentarer
Postat av: EMMMAA!!

hehe tror den sista bilden är på min halvkusin, sjukt lik i alla fall!!!!

2011-01-28 @ 16:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0