2011...here I come.

Part 2.

Nu har man laddat batterierna...eller? Tror jag kommer vara seg hela kvällen ändå, men fick iaf lite teoriplugg gjord. Men nu byter vi snabbt ämne till nyårsafton. Igår var kvällen. Kvällen då man firade nyårsafton med de bästa.

Hela gårdagen gick nästan åt att förbereda inför kvällen. Jag hade köpt lösnaglar och det tog en evighet innan jag fick på mig dem. Fick till och med göra om några naglar några gånger. Det obehagliga var att limmet fastnade mellan nageln och fingret så det bildades små sår. Men vad sjutton gör man inte för att vara fin? Så när de var klara gick jag över till nästa projekt. Att få på mina tunna strumpbyxor. Då snackar vi projekt och slitit arbete! Långa naglar + tunna strumpbyxor = ingen bra kombination! Men fick på mig strumpbyxorna sedan med hjälp av lite assistans. Men när håret var lockat, klänningen pådragen åkte jag till Kristin och där väntades tre rätters middag. Så sjukt gott! Vi fick först kräftröra och toast, sedan kyckling med gorgonzola ost med klyftpotatis och sås och som efterrätt fick vi pannacotta. Det är livets efterrätt! Efter den utsökta middagen körde vi julklappsleken (lite sena, men vafan!). Och just den leken är ju så sjukt stressande och så sjukt adrenalinpumpande! Leken går ut på att man har varsin julklapp och två tärningar och under 20 min ska tärningarna gå runt och man ska få två likadana siffror. När man får de får man ta en julklapp, men sedan får man ju även ta någon annans julklapp. Kan ju hända att någon inte får nått, men det var billiga julklappar. Skitkul var det ändå!

Efter den adrenalinpumpande leken gick vi ner till Robin. Jag var lite nervös men samtidigt glad för fick reda på att b-rydarna skulle komma och då skulle även Nina och Micha komma. Alla var verkligen samlade, hur fint som helst! Hos Robin möttes man av sjukt glada människor och det blev en livad kväll. Kommer verkligen aldrig glömma den här kvällen. Den fylldes av massa känslor och ibland var det lite för mycket, men trots det så var kvällen helt suverän!


Kommentarer
Postat av: Boogie

Va helt underbart att vi fick fira nyår ihop!! :D <3

2011-01-01 @ 23:52:45
URL: http://michelleryan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0