Turn my winter into summer, boy!

Godmorgon! Här sitter man under filten och nördar sig med datorn. Sitter precis vid fönstret och tittar ut över mitt vackra Jönköping, eller jag snarare tänker på hur Jönköping ser ut på sommaren. Då är jönköping helt fantastisk! Men nu ser hela stan så deprimerande ut. Den är så grå, trist och dyster. Eller det är så jag känner mig i detta trista väder. Jag längtar så innerligt efter sol, all grönska som ploppar fram, värmen, glädjen, känslan som sprider sig i kroppen när man upplever allt detta. Sommaren är underbar den med, men övergången mellan vintern och sommaren är nästan bättre! Så jag kollar med jämna mellanrum väderprognosen för vill så gärna att våren ska komma. Det ökar ju inte vårens framgång, men man kan ju alltid önska!

Tänkte visa upp ett bildspel på lite bilder från våren 2010







Bilderna kanske inte gav direkt vårkänslan eftersom grönskan inte hade ploppat upp.
Men solen, värmen och glädjen finns definitivt där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0