Thousand miles

Jag och mamma lagar mat medan låten Thousand Miles kommer ut ur högtalarna. Mamma älskar nämligen denna låten och hon blir alldeles till sig när hon hör den, så snart börjar hon väl snart sjunga med. Det slutar med att hon oftast överröstar sångaren. Ganska kul, tills hennes röst bryter. Men hellre en sådan mamma än en som bara lunkar på i köket. Man måtse ju leva lite med ;)

Idag hade jag bara en lektion och hör hur soffan ropar på mig. Den vill att jag ska lägga mig där och sussa lite med mysiga filten. I'll be right there! Men först ska jag äta. Pasta Carbonara blir det på lunchmenyn.

Detta blir ett litet inlägg som följer av ett större eftersom jag inte hann blogga igår. Fullt upp med andra ord!
Som man skriver i den digitala välrden.....BRB!


En bild som inte stämmer överrens med ämnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0