Tänk vad glad man kan bli!

Kom nyligen hem från en en liten roadtrip till mammas jobb. Mamma har nämligen blivit lite bortskämd då jag fått körkort och kan hämta henne efter jobbet. Så när mamma ringde blev jag lite glad över att hon frågade för då kan jag få köra lite. Har inte kört så mycket sedan körkortet så blir glad för varje tillfälle jag får köra. Det är underbart!

Idag har det varit en lång dag men slutade med massagelektion, som för övrigt och alltid var/är skön! Man blir helt avslappnad och kan tag i dagens alla uppgifter. Dock blev det inget ansträngande utan tog en trip till stan med Ottilia och vi tog även en fika. Jag har fikat sjukt mycket de dagarna och känner att dessa små pengar går åt som smör i solen, så får chilla ner lite när det gäller gottandet. Men det var kul att träffa henne igen och ta igen lite snack sedan nyår. Had a great time!

Sedan känner jag mig riktigt dålig på att ta kort. Men har ingen inspiration, men kanske har jag fått lite. Men ska iaf fota Jönköping under kvällen. Men det blir ett projekt framöver .



Bilden som jag tog idag kunde jag inte få över, så fick ta en gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0