Rubrik ej funnen

Ja, egentligen kan man ju skriven en helt osammanhängande rubrik, men vill ändå att rubriken ska stämma överrens med inlägget men så orkar jag inte lista ut ngn så det får bli något simpelt och okreativt. Så, tillbaks till inlägget. Hur har eran dag varit? Min har varit bra men händelserik fast det har direkt inte hänt något nytt, utan det har tillkommit situationer som man sedan kan vika ihop i livets ryggsäck. Orkar inte gå in på det men kan ju säga att man har mött på lite konfrontationer, som nu jag hoppas är lösta.

Dagen har varit som en vanlig onsdag, förutom att vi hade prov. Gick i skolan och mötte sedan upp Natta och Kris för att träna. Vill bara påpeka att du är sjukt fina människor som jag älskar riktigt mkt! Alltså, är glad över att de finns i mina liv. Natta hade läst i min blogg och var den första som frågade hur jag kände inför sjukdomen. Alltså jag vill själv inte ta upp det för vill inte tjata ut folk, men då var det skönt att hon tog upp det så att man muntligt kunde ventilera och den lilla frågan värmde, så tack Natta! <3 Det krävs inte mycket för att man ska känna sig betydelsefull.

Anyway, kanske dags att få in lite i foderintaget för är grymt hungrig!
...så mot kylskåpet!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Naw (himla jobbigt uttryck egentligen) men ja :)

Du betyder himla mycket för mig också ska du veta, kul att höra sånt, man behöver det ibland :) <3

glömde fråga dig om sjukdomen, tänkte gjort det idag men jag har ju guldfiskminne x)

2011-02-24 @ 00:47:05
Postat av: natta

Det är ju sant, klart man behöver få känna sig betydelsefull! <3

2011-02-24 @ 22:41:16
URL: http://921213.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0