Jobba natt, never again!

Kom hem trött och hungrig kl 07.30 i morse och har nu avlagt ett löfte om att jag aldrig ska jobba natt igen. Jag satt mer eller mindre parkerad framför tv:n i 10 h och zappade mellan kanalerna. Visserligen var det ganska skönt eftersom jag får pengar för att princip ligga på soffan och kolla till lilla tanten då och då. Men never again! Går hellre upp på morgonen än att jobba natt. Men det var ju en fin erfarenhet.

Jag sov till halv ett i morse men kände mig ändå inte pigg. Jag har dragit på mig en förkylning och jag blir så trött och hängig då...så tog en lång varm dusch, sedan kändes allt bättre. Ska jobba imorgon med men får stå ut. Pengarna sitter fint när lönen trillar in!

Nu ska jag laga till lite te och kurera mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0