Hurtigt värre

Är nyligen hemkommen efter ett gympass med Kris och Natta. Och vad trögt det gick idag, ingen motivation alls och man fick pusha sig hela tiden. Jag brukar träna 3ggr i veckan, men det blev bara 1 gång så har inte tränat på 1 vecka och det känns som det man hade byggt upp hade försvunnit. Så nu är jag aldeles slut och ska spendera kvällen hemma i omvårdnadsböckerna för att sedan parkera mig framför tv.

Snart ska jag och pappa boka film på SF och på söndag ska vi se på Åsa-Nisse. Det är roligt att få lite kvalitetstid med pappa, trots att det inte riktigt blir så mycket konversation, men mysigt att göra något tillsammans för en gångs skull.

Dags att börja trycka näsan mot omvårdnadsboken kanske...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0