Hej träningsvärk!

Igår efter träningen var jag så matt och trött att jag knappt orkade röra mig. Att gå från köket till vardagsrummet som ligger precis jämte varandra var som att gå i flera timmar. Varje mm av min kropp värkte så blev parkerad i sängen framför en film hela kvällen. Och idag välkomnas jag av träningsvärken igen. Men vet ni, det är nästan den goaste känslan i världen för då vet man att man verkligen har tränat. Ritkigt fint!

Från träningsvärk till väder. Har ni också solsken ute? Jag vill sugen på att gå på en promenad och fota lite kanske. Ska nog göra det efter lunch.

Känn fredagskänslan vänner!


Kommentarer
Postat av: SAndra

Träningsverk är den bästa verken som finns.

Hoppas du har ett bra sportlov! Pusspuss

2011-02-18 @ 22:27:47
URL: http://tillochmedsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0