"Gilla" på facebook

Hittade en sida på facebook med samlade "gilla-kommentarer" och hittade många roliga. Här kommer några av mina favoriter:


"du ä så nära en idiot man kan komma" ... "då flyttar ja mej lite" ツ

"Va fin du ser ut idag." "Va jag ful igår eller?"

Hos Tandläkaren! - Gapa ... Gapa .. Gapa - Hur jävla stor käft tror du jag har egentligen? -.-'

"Coca cola, tack!" "Går det bra med light?" "Går det bra med monopolpengar?"

När är pizzan färdig? Pizzabagaren: 15 minuter en kvart.

H.O.M.E.W.O.R.K. = Half Of My Energy Wasted On Random Crap

när en turk säger 'Jag älskar dig mer än kebab' då vet man att det är äkta kärlek ♥

När ja saknar dej, läser jag våra gamla konversationer i mobilen och ler ♥

det är inte jag som försover mej, det är bara sängen som inte vill släppa taget om mej ツ

Okej, du är 10 och har fan allt, egen bärbardator, en iPod, en iPhone och Facebook. När jag var 10 hade jag en tamagotchi...

kisskisskiss..kom då katten..kisskisskiss..MEN VAFAN SKIT I DET DÅ!

vi som går till kylskåpet när vi inte har nått att göra !

HAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA, eller va?

Jag hade en gång ett liv. Sen sa nån jävel åt mig att skaffa facebook..


Detta var några av grymt många..kika in på sidan http://i.like-it.se/Start  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0