Förklaring till tidigare inlägg.

Hörrni, nu hoppas jag inte att det kommer bli ett ståhej med mitt inlägg angående vikten och kroppen. Vet att tjejen vars blogginlägg jag hade läst tog detta väldigt personligt och det var inte meningen som en pik eller kränkning. Så nu vill jag bara rätta ut frågeteckena så inte folk tror att jag är en hjärtlös typ som klankar ner på andra.

För det första var det verkligen inte min avsikt att få tjejen att må dåligt över inlägget. Jag tog hennes inlägg som exempel för sådana bilder finns överallt och viktfrågan uppkommer hela tiden. Men det var inlägget som gjorde mig irriterad över att vi lever i ett sånt samhälle att vissa människor är helt beroende av vad de väger. Det gör mig irriterad. Man ska ju gilla sig själv och träna för att vara fit for fight. Och för det andra så menade jag inte att jag tyckte att tjejen var ett störningsobjekt, men att hela grejjen är ett störningsobjekt...förtydligande: att man är så beroende av vikten. Men jag har tagit mitt ansvar och bett om ursäkt över att hon olyckligtvis tog de så personligt, men står ändå fast för det jag har skrivit om.

Så hoppas att den här tjejen kan släppa detta och att hon förstår min tanke med inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0