Dagen då jag ska lära mig dricka kaffe!

Här sitter jag insvept i min själv-värmande filt och käkar glass. Tänkte kolla klart på Sveriges mästerkock innan jag ska ta en lång tupplur. Jag ska nämligen jobba natt så måste vara utvilad för att kunna sitta upp hela natten. Slutar kl 7 och då ska jag bara hem och dyka ner i sängen! Men tror att det här är dagen då jag måste lära mig dricka kaffe för hur sjutton ska jag klara av natten? Som tur har jag tv! Nu låter det som om jag bara ska kolla på tv på jobbet, men ska sitta vak hos en dam. Att sitta vak innebär att personen är döende och man ska närvara så att personen har det bra och slipper dö ensam. Denna dam är så go så jag hoppas hon klarar natten för skulle bli tufft ifall hon skulle dö inatt.

Men nog om det. Ni lär få ett inlägg sent ikväll då jag sitter bänkad framför tv:n.
Dags för mig att sova! Ha en fin dag vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0