Bröderna Karlsson

Istället för att besöka Kris så besökte bröderna Karlsson oss här hemma. Jag kände mig ganska trött igår så orkade inte med en lite halvt galen kväll med tjejerna , så vi i familjen hyrde film. Bröderna Karlsson var faktiskt bra, vilket jag inte trodde. Men man fick lite halvt panik under filmens gång eftersom de stackars bröderna hamnar i trubbel hela tiden. Men absolut sevärd!

Nu har jag tagit en 10 min paus i pluggandet för att roa mig lite. Man ska tydligen plugga intensivt i en halvtimma och sedan ta 10 min paus för att sedan återigen plugga intevsivt i en halvtimma. Testar det och det är ganska skönt. För jag kan inte sitta still hela tiden, måste göra något. Så får väl kanske börja sätta igång att förbereda maten för mamma så slipper hon göra allt. Så snäll är man ibland!

Ikväll blir det familjekväll igen, men mer om det sen för mina 10 min blev just 5 min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0