Tillbaka med några mindre hjärnceller

Hemma igen efter det inte så efterlängtade högskoleprovet. Som tur var gick dagen väldigt fort och kan återgå till vardagen. Det roliga var att den del som jag hade fruktat för mest var en testdel, så den kommer inte räknas med i provet. Ja, jag kan ju bara buga och bocka! Nu lämnar jag provet bakom mig.

Föresten, har ni varit ute något idag? Till synes lockar vädret absolut inte för vad är lockande med gråa moln och lite dimma? Men här kommer men:et! Men...det är faktiskt skönt ute. Ofattbart med tanke på hur det ser ut utomhus, så idag frös man inte alls på morgonen när man skulle springa ut till bilen. En rolig tabbe jag gjorde som jag tänkte på när jag skrev meningen före denna, jag hade fått för mig att provet började 08.00, men den började inte förren 08.30 så var hela 45 min tidigare än vad jag borde ha varit. Då blev man lite bitter och tänkte att man kunde legat i sängen en stund till!

Idag är det då lördag och just nu känner jag för att lägga mig i sängen, titta på tv och kanske ta en lite längre powernap. Är också sugen på att fotografera så kanske påbörjar ett nytt fotoprojekt idag!

Ja, ni som inte tycker om att läsa om bloggares vardagar har säkert redan slutat eller genomlidit texten för att finna ett gnutta intressant ämne att vila ögonen på, och om sådant är fallet att mitt inlägg blev till en besvikelse, är då kanske inte min blogg något för er.

Nu: TV!



Bild från vätterstranden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0