Tillägnat till dig

Här sitter jag i skolan på en inte alltför bekväm bänk och fördöker plugga till det kommande provet i sjukvård. Men tristessen tar över och trackar mina kompisar genom sms, så nina förslog att jag skulle blogga och absolut om min tråkiga situation här på den röda skolbänken. Så det här inlägget är tillägnat till Nina eftersom ingen annan lär vilja läsa detta. Känn dig speciell Nina. Jag ursäktar också att jag möjligen vilselett er till att börja läsa inlägget utan förvarning om att den handlar om tristess och att den enda personen som kommer att läsa detta heter Nina. Varsegod Nina, nu förväntar jag mig en kommentar senare idag!

Kommentarer
Postat av: natta

du fick mig att läsa den också.. en värdefull minut blev tillägnat nina. En minut jag aldrig kommer att få tillbaka. :(

2011-04-05 @ 14:36:42
URL: http://921213.devote.se
Postat av: Snefot

naaw jessi! Känner mig hedrad över att du tog dig tid i din tråkhet och gjorde ett inlägg till mig ;)

2011-04-05 @ 21:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0