Övning ger färdighet

Här sitter jag i mina mjukisbyxor, t-shirt och går runt i skyhöga klackar. Jag tycker jag har skapat en harmoniskt kombination eller vad säger ni? Haha modevärlden skulle skratta nu. Jag övar till att gå i dessa styltor till balen och det är lika bra att börja så att man inte står där vid Stora Hotellet och redan har ont så fort man stiger ur bilen. Inget trevligt scenari. Men sedan kommer jag nog inte klara mig ur smärtan under hela kvällen för mina fötter lär värka förr eller senare. Men den dagen, den sorgen som mamma brukar säga.

Nu ska jag öva vidare!


Dessa skor blev det till balen. Kan fråga mig ibland om jag är självmordbenägen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0