Klagar på min uppdatering.

Ja, här kommer lite klagomål på min uppdatering. Kanske inte är så längesen jag skrev, men det känns som det eftersom jag brukar lägga in minst ett inlägg varje dag. Men har inte haft orken och speciellt inte tid nu nät det har varit så bra väder. Då vill man hellre vara ute än att hänga med dumburken framför mig. Men ibland kan jag även undra vem jag egentligen skriver till. Jag menar , vilka läser min blogg förutom mina vänner? De får ändå reda på saker och ting via mig. En röst i mitt huvud viskar att jag skriver för mig själv. Men vet du rösten? Jag börjar tröttna lite på det. Jag skulle vilja ha lite fler läsare och kunna inspirera folk. Mest för att inspirera folk. Men jag är inte tillräckligt udda eller "synlig" att jag kan bli en höjade här i bloggvärlden. Jag är inte heller en bra skrivare utan skriver ganska alldagligt, som liknar det jag skriver i mina sms till folk. Inte för att jag plötsligt bränner iväg ett sms om världsproblemen som jag då och då kan ta upp här, men ni vet, det vardagliga. Det jag menar är min stil. Jag vet en som skriver riktigt intressanta bloggar och det är Jonathan http://www.bloglovin.com/m/2283076/174503299/fb/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRmpvbmF0aGFubm5uLmJsb2dnLnNlJTJGMjAxMSUyRmZlYnJ1YXJ5JTJGYWxza2FyLWRpZy1hbWFuZGEuaHRtbA

Den killen skriver intressant! Brukar läsa hans inlägg om mer generella saker. Han skriver på ett väldigt lockande sätt och är så avundsjuk. Vill också kunna skriva så att ögonen klistras fast på rutan hos folk och ögonen blir till fyrkanter för att dessa personer inte kan sluta läsa. Det hade varit en häftig egenskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0