Dagens horoskop

Skorpionen

24/10-22/11

Fredagen blir i första hand romantisk. Vill du kan den även bli sportig men främst handlar det om kärlek.

Dagens horoskop för oss skorpioner. Men saken är den att vart ska denna romantik komma ifrån? Ska upp till Micha med Nina, men tror inte det kommer bli ettt hångelparty där inte, inget jag önskar heller! Men ungefär sådana saker har det hela tiden stått i mitt horoskop den senaste månaden och tror seriöst de blandar ihop mig med ngn annan. Nu ska jag inte vara så egocentrisk och tro att jag är den enda människa som har skoprionen som stjärntecken, men oftast brukar mitt horoskop stämma in på dagen. Så vete sjutton vad de tror att kärleken och romantiken ska komma ifrån? Kanske kan krama ett träd hos Micha (hor bor nämligen i skogen) eller kanske så kommer hennes jätte söta men lite juckande hund vara på mig. Vilket jag föredrar bäst kan jag inte svara på. Huden känns ju mer frestande eftersom man ändå får respons tillbaka, men ja...ni som vet hur Michas hund kan vara så kan trädet också kännas lockande! Men för att väga upp de små negativa sakerna om din hund, Micha, ska jag tala om för dig att den hunden är för sjutton den sötaste! Du har en juckande, men otroligt söt hund!

Ja, på tal om hund. Hur kom jag in på Michas hund? Konstigt hur ämnen flyter in i varandra som inte i närheten tillhör samma kategori. Likheterna skulle kunna jämföras med mig och min syster. Vi är visserligen syskon och har kanske samma dåliga humor, men stilen skiljer sig som mellan en hårdrockare och en tjej med tofsar i håret och små söta blommiga klänningar. Nu antyder jag inte att ngn av oss är hårdrockare eller en tjej med tofsar i håret, så att inte ni får den bilden framför er!

Sammanfattning: Mitt horoskop är totalt fail, udda ämnen flyter in i varandra och jag är inte en hårdrockare eller gullig tjej med blommiga klänningar och tofsar i håret.

Nu: lov!


Kommentarer
Postat av: Boogie

Hahaha min hund <3

2011-04-17 @ 22:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0