Ut med det gamla och in med det nya!

Ny och frääääsch design har nu lagts upp. Underbart är namnet! Är en person som efter ett tag tröttnar på det gamla vanliga och söker efter nya upplevelser. Därför får jag efter ett tag fnatt om jag inte byter header! Var på vippen att sätta in bara mitt namn bara för att få bort den förra headern. Tråkigt, men nytt i alla fall. Fast lika bra att köra på stort, så har suttit vid datorn ett tag och fixat och donat med detta. Nu kan jag ju fortsätta skriva utan att bli distraherad av den gamla headern.

Allt för ikväll. Over and out!

Kommentarer
Postat av: Boogie

oooh I like it ;D

2010-09-21 @ 11:04:27
Postat av: Jossan

Riktigt snygg! :)

Har du tagit alla bilder själv? :)

2010-09-21 @ 18:10:49
URL: http://josefiiinenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0