Need some fresch air!

Känns som att jag kvävs här hemma och behöver komma ut! Därför passar en promenad med Nina väldigt bra, ska jag tala om. Men ändå har jag inte varit hemma så mycket idag, för har både övningskört och varit på A6, men ändå är jag ett stort behov av luft.
Liten uppdatering om min körning: den går bara bättre och bättre! Det hela började med en krock men nu så kör jag säkert och behärskar mycket av vägrushen. Men visst, ett och annat kärringstopp får man ska jag erkänna. Men dem glömmer jag bort lika fort som jag vrider om nyckeln igen. Innan kunde jag bli vansinnig på dessa men nu tar jag det med en klackspark. I alla fall, ger mig själv en klapp på axeln för god insats idag!

Hoppas eran söndag har varit angenäm och med detta önskar jag en fortsatt trevlig dag! ( Vad formellt det lät, heheh )



Have a nice fucking day people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0