Hemma igen efter en fullspäckad dag!

Har äntligen landat i soffan hemma för att njuta av de sista minuterna av denna dag. Har haft mycket att göra idag och knappt varit hemma. Första ärendet idag var körlektionen. Och inte vilken körlektion som helst utan min första! Kan inte sammafatta körlektionen med en bättre mening än: Inga tanter, lyktstolpar eller katter är påkörda! Mission completed! Näsa anhalt var stan, där jag tränade på friskis och förnyade garderoben lite. Köpte en mysig, stor kofta och en vaniljfärgad spetströja. Mycket fina fynd! Sist men inte minst träffade jag Anna och vi stannade till vid Coffee house by George innan vi traksade in i Filmstadens stora entré. Vi valde att ta fram barnen inom oss och gick på Toy Story 3 och det var en jätte mysig film som även fick smilgroparna att ploppa fram. Men jag och Anna, samt sju personer till var de enda som satt i den stora biosalongen. Ganska så tomt men desto större andledning att göra sig mer bekväm. Så jag och Anna bytte upp oss till VIP stolarna och lutade oss tillbaka. Underrrbart minsann!

Snart är dagen förbi och det är även min energi. Dags att sova!
Godnatt :)


De otroligt snygga brillsen man får på bion !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0