Från att skaka rumpa till chillkväll hemma.

Kom för en timma sedan hem från ännu ett suveränt, uppfriskande, hurtigt och roligt danspass på friskis. Var där självklart med Nina och vi ägde dansgolvet för en timma! På passet finns det en mängd olika låtar som faller alla i smak och man kan lite låta bli att rycka lite på läpparna när favoritlåtarna kommer och man kan showa off lite! Åldrarna på passet är också en härlig blandning mellan 15-60 år, och alltid lika roligt att se hur alla tar sig igenom danserna på sitt egna lilla vis. Ja, när det är danspass då vet man att det äntligen är fredag, underbart!

Så nu när jag väl är hemma blir det till att ta det lugnt framför tv:n och äta den efterlängtade chokladkakan jag har här hemma. Den har legat och tittat på mig hela dan men nu ska jag äntligen ta och öppna den! Mohahahha, nu kan inget stoppa mig! Ne, nog med detta. Ska bänka mig snart framför tv:n och bara njuta av kvällen. 

See ya later aligator! 



Tänkte göra lite reklam för dessa sjukt sköna och mysiga koftor!
Är köpt på Gina och är helt underbar att ha på sig kyliga kvällar! Bra pris också, satsa!
 

Nu var det allt för ikväll! Ha en sjukt bra kväll :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0