Dripp dropp



Foto: Jag
Miljö: Hemma på balkongen
Material: Svart tallrik, vatten



Kände att jag behövde ut och fota lite kreaktiva bilder eftersom det var ett tag sedan. Först hade jag verkligen ingen inspiration så ställde mig och kolla ut på det riktigt dystra höstvädret vi har och fick en snille blixt "ding ding" . Så rotade igenom köket efter våra svarta tallrikar och hällde liten vatten i och började fota. Men det dröjde innnan jag fick in rätt inställningar som fångade dropparna. Men skam den som ger sig! Tillslut fick jag in den rätta touchen minsann ;)

Såg att väggen vid balkongen speglades vid vissa bilder så tänkte ställa ett motiv där nästa gång och experimentera lite. Gött att ha lite fotoprojekt på G!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0