Sämsta uppdateringen...



Kom på mig själv att jag suger på att uppdatera. Vad har hänt? Brukar vara så aktivt? Men antar att jag inte är riktigt lika inspirerad längre, samt att tiden går till andra saker. Men vad ska jag skriva om? Har ingen blekaste aning, no inspiration at all! Man kan ju alltid köra på det vanliga, traditionella...hur ens dag har varit. Men min dag har inte varit speciellt händelserik. Har gått i skolan, planerat inför projkektresan som nu närmar sig med stormsteg och tränat. Nu sitter jag här med en halv klar etik och livsfrågor uppgift och försöker få inspiration. No wonder there´s no inspiration!  Men Etik och livsfrågor kan vara intressant ändå!

Men kan ju dela med mig som väntar härnäst:
* Hockeymatch
* Arbete
* Körskolan
* resa till stockholm
* Halloweenfester
* 18 års dag!

That's my life for the moment. Nu har jag ändå uppdaterat lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0