"Packar" på papper




Vad ska man ha med sig till stockholm? Just nu sitter jag och skriver ner på papper vad jag ska med mig till resan. Är riktigt laddad för detta och längtar nästan till att packa ner allt. Det sura kommer vara att packa upp allt igen eftersom det lär bli mycket. Jag brukar alltid ta med mig för mycket, men tror det är en typisk tjej-sak. Man tänker att : deta linne kan jag behöva, eller dessa byxor. Och så blir högen i väskan allt större och större. Hoppas jag får plats med allt i de lilla resväskan, för hur kommer det se ut med en resväska lika stor och fet som ett höghus? Kommer bli utskrattad!

Förövrigt håller förkylningen i sig så ska kurera mig till varje pris. Måste bli frisk och om jag inte blir det tänker jag be förkylningen att ta sig i röven och springa runt jorden!

Nu till packningslistan...


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0