Nedräkning pågår..

Just idag är det exakt 1 månad tills jag intar den gyllene åldern. Spännande! At bli 18 kommer bli riktigt fint och ska verkligen se till att mitt liv som 18 åring ska bli händelserik och ska uppleva nya saker med dem jag älskar mest! Vet inte riktigt vad jag längtar efter som 18, men det är mycket som sker vid 18. För mig kommer körkortet lägligt och förhoppningvis tar jag det vid min födelsedag, men om det skulle bli lite försenat kommer det inte göra nått. Därefter ska jag ha min första krogen runda och det ska bli livets fest! Det finns en hel rad med olika saker som jag vill uppleva, som jag ska se till att uppleva. Är för sjutton ung och livet ska vara som en dans på rosor. Hemligheten är att älska livet som det är och göra det bästa av situationen. Älska varje ögonblick och njuta av dem förgyllande ögonblicken!

Om en månad är man myndig, på väg mot vuxenlivet, singel, snygg och lever ett sjukt bra liv!
( Mitt självförtroende ökade i den sista meningen, haha)

Från det ena till det andra, dags att öva på danspasset som man kommer hålla för några ettor inom en snar framtid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0