I've frozen

Just för tillfället känns det som att jag befinner mig i ett stort rum med massa fönster och dörrar som utsmyckar rummets fyra väggar. Jag känner mig vilsen och vet inte vart jag ska ta vägen. Vilken utgång ska man ta? Under tiden känns det även som att rummet snurrar. Snurrandet ska föreställa tiden som bara passerar och passerar. Medan rummet snurrar står jag bara kvar. Jag följer automatiskt med i snurrandet och blir allt bara mer och mer förvirrad. Golvet känns snart nära och gör mig redo för att falla ner på det blanka trägolvet. Men faller inte riktigt än utan försöker finna balansen igen.

Här befinner jag mig just nu och skulle verkligen önska att det slutade snurra och att vägen jag bör välja ska ha en stor, fet skylt över sig som blinkar. Känner mig totalt vilsen right now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0