Dagens i-landsproblem

Sitter och funderar vilket pass jag ska välja till imorn. Kan välja mellan spinning, aerobics och puls/medel. Spinning och puls/medel är ju mer ett träningspass och eftersom jag inte har tränat något denna vecka borde jag ta det. Men aerobics vill jag ju testa så står inför ett svårt dilemma. Ja, vilka problem man kan ha! Men väljer nog spinning för då slipper jag stressa efteråt. Men det kommer bli ett dilemma imorn då jag ska ställa in cykeln i rätt höjd m.m. Ja, det återstår att se om jag kommer stå där och se ut som ett frågetecken. Hope not!

Från ett ämne till ett annat. Var idag (för tredje dagen i rad) i Kristinas fest och brud affär och tittade på balklänningar. Skulle visa mina vänner en klänning mamma och jag hittade men som jag tvekade lite på. Robin, som kommer bli min balkavaljer som det så fint heter, följde också med. Och är glad för att han gjorde det för utan honom hade jag aldrig testat klänningen jag ska ha på balen. Nu är jag visserligen tidigt ute men ifall det blir Elmia vill man ju gärna ha en klänning bokad för då kommer alla tjejer ut samtidigt och då kommer det bli catfight! Bokstavligen talat! Hoppas de blir stora hotellet för förstår inte hur Elmia kommer att gå ihop. Håller tummarna för det traditionella! :)

Nu ser jag att syster tittar på Simpsons filmen så kommer bänka mig framför den också!

Hade fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0