Crispy chicken, ris och curry sås.

Voila! Det är vad jag gör just nu. Står och leker hemmafru och skapar konstverk framför spisen. Än så länge ser det ätbart ut, får hoppas att det också är det. Dagens jury är familjen så hoppas man får hööga poäng! Ne, nu låter det som att jag är en kandidat i "Halv åtta hos mig". Bryt.

Efter den magnifika måltiden ska jag ut på vägarna och köra. Det blir att köra med mamma som vanligt eftersom pappa är upptagen som vanligt. Men pappa är roligare att köra med och definitivt lugnare. Men pappa brukar skoja och säga att jag får poäng för varje människa jag kör på och så vidare. Då, när man sitter djupt koncentrerad och försöker att inte köra på någon, kan man få ett gott skratt.

Senare ikväll ska jag även gå på hockey med kära, underbara Jennifer. Tre år sedan man gick på en hockeymatch så jag ligger lite efter. Men har självklart följt grabbarna genom sina säsonger. Hoppas bara på en bra match och vinst såklart. Hejja gubbar!

Nu står maten klar. Bon apetit! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0