Tajt schema!

Fy skäms, borde få en lavett för dålig uppdatering i bloggen. Men tiden eller orken räcker inte till. Denna vecka och de närmaste veckorna kommer jag ha fullt upp. Det enda jag kommer att ha tid med är att sova, äta, plugga och träna. Får försöker avvara en fredagskväll för annars kommer jag inte orka med detta. Det jag är ganska bitter på är att alla lärarna lägger allt efter lovet. Då faller alla prov och läxor som atombomber! Sedan mitt i allt kommer min födelsedag, undra om jag kommer kunna njuta av dem utan att känna pressen av skolan. Men får stänga av det nästa helg och framför allt nästa fredag!

Hinner inte skriva mer för ska övningsköra, men vill bara säga grattis till min kusin som tog körkort i tisdags! Stort grattis gumman! :)

Nog skrivet...hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0