Seg dag nr 2

Söndagar, som oftast är rätt sega, är definitivt det idag. Har mest tittat på tv men tog mig i kragen och packade upp alla saker ur min resväska. Slängde allt i tvätten så får ta och fixa det med. "Att-göra listan" är full idag! Måste plugga körkortsteroi, göra svenska uppgift, tvätta, stryka, kanske även städa lite. Och allt sånt tar som himla tid. Men ska jag vara ärlig så tycker jag om dessa dagar ändå för då kan man gå runt i myskläder, se för jävlig ut utan att ngn bryr sig och skita i omvärlden. Rätt fint ändå!

Nu innan jag ska fortsätta checka av min lista, ska jag titta på film. Tror det blir en mysig disneyfilm ändå, längesen man såg Lady och Lufsen. Söt film! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0