Klumpen i magen är som bortflugen

De senaste dagarna har jag haft en  klump i magen som växt ju närmare tisdagen har kommit. Idag hade jag mitt muntliga nationella i svenska och har varit riktigt nervös inför det, så nervös att jag till och med har övat på mitt tal i sömnen. Jag vaknade hela tiden av att nervositeten steg och så somnade jag om. Så mycket sömn fick jag inte och självklart skulle vi ha religionprov så min hjärna har överhettats idag. Och när jag skulle hem och satte mig på bussen var det svårt att hålla ögonen öppna för jag var så sjukt trött. Men efter mitt tal på ca 5 mina försvann all press och klumen i magen var som bortblåst. Jag var så lättad att jag kände mig sådär riktigt glad. Jisses vad ett tal i halvklass kan stressa upp en!

Nu är det bara att satsa på provet imorn och psykologi arbete sen är jag fri som en fågel. Haleluja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0