Inkompetenta jävlar!

Har ni sett Ung & Bortskämd? Vad tycker ni om den serien då? Själv tycker jag det är ganska underhållande det är att titta på jämngamla som inte ens vet hur man använder en golvmopp. Ursäkta min franska , men era inkompetena jävlar! Jag skulle skämmas ihjäl om sveriges befolkning skulle se mig sådär. Pinsamt värre! Men sedan kan man nog inte klandra dem heller för mycket är väl också föräldrarnas fel. De har helt enkelt för snälla föräldrar. Trots att de är ganska inkompetenta på den fronten så är vissa riktigt sköna. Som Jean-Pierre, som är som en clown. Hade nog tyckt om att umgås med vissa av dem fast hade nog börjat leka mamma och skälla på dem att disken är lika hög som World Trade Center var. Då hade de sett en mindre rolig sida av mig och den sidan är kanske inte så rolig, eftersom jag kan bli rätt bossig. Mina vänner vet vad jag pratar om , men min bossighet var värre förr. Jisses, herre på täppan var det minsann! Men nu har man chillat ner lite, som tur är för hade nog inte orkat med mig själv heller. Ja, vi har alla våra dåliga och förjävliga sidor. Men titta på programmet, kan bli rätt underhållande ändå! ;)



Parantes: funderar på att åka utomlands på sportlovet, några som kanske vill joina. Lite sällskap är alltid roligare.  Let me know! :)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Jaaaaag vill!!!! Utomlands alltså haha ;)

vill helst tillbaka till Thailand men vad som helst duger haha ;)

2010-11-17 @ 21:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0