Solen lyser på oss här i kära Jönköping

I morse såg himmlen helt dyster ut och det fick bli en tjock kofta till skolan men vad händer om inte solen kommer fram och lyser på våra bleka ansikten. Jag tycker det är helt ljuvligt ! Tänk vad mycket lycka solen ger oss? Bara solen sticker fram bland molnen kan man skymta många leenden. Underbart helt enkelt! Älska solen, älska våren , älska sommaren som är påväg och älska alla människor runt omkring mig! Ni ger mig också mycket lycka!

Från att vara lite blödig till att skriva att dagens planering får jag skrynkla ihop som ett papper och kasta bort. Planen var att träna för behöver verkligen det, men det får bli till att göra klart medicin inlämningen istället. Då slipper jag göra alltför mycket i helgen och ska ändå träna på fredag (försöker övertala mig själv att det inte gör något att skippa träningen idag). Men jag känner att jag har blivit så lat. Det märkte jag förra veckan , då jag gick på puls/medel pass på friskis. Jag var helt slut och innnan kunde jag hålla igång lite längre. Man märkte verkligen agtt kondisen hade försämrats en aning. Då får jag verkligen skuldkänslor men tanken är att nästa vecka ska jag börja på ett träningschema och hålla mig till det, i alla fall försöka. Målet är att träna 3 ggr i veckan så hoppas jag lyckas hålla detta.

Nu ska jag ta och käka lite sedan ska jag sätta mig med boken framför mig och studera diabetes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0