Liten försmak av sommaren

För precis en stund sedan sken solen här på Öxnehaga och när jag gick ut på baksidan var det riktigt varmt så jag sprang ner och bytte om till mina jeansshorts, premiär för dem detta året! Men det var superskönt att ligga i shorts och linne samtidigt som jag lyssnade på musik från spotify. Helt underbart! Nu börjar man längta till sommarens alla händelser, kommer bli så otroligt roligt! Dock försvann solen nu bakom massa dystra moln men fick i alla fall en försmak av sommaren!

Nu ska jag istället slänga ihop något att äta så får sätta min kreativitet i arbete! Ha en fin dag, vänner!
Kram



Kommentarer
Postat av: Boogie

Sommaren kommer bli awesome! :D

2010-05-26 @ 16:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0