Helgens uppdatering


Igår var då rix fm festival och kvällen var riktigt nice! Visst var det lite konstiga personer som man kanske inte riktigt ville träffa men förutom det var kvällen super! Dock är man ganska trött och lite smått huvudvärk men det var lätt värt det. På rix fm dansade vi och stojjade vilket var riktigt kul men en och annan blick fick man ta! Efter det åkte vi upp till bymarken för att gå på någon fest. Fin fin stämning men hade velat dansa lite mer. Men jag och Micha fick dansa våran boogie dans ändå! ;)

Sedan så sov manöver hos snyggingen också, vilket var mycket mysigt! :) Planer för nästa helg är redan gjorda och den kommer bli lika nice, om inte bättre! Nina och Becca kommer hem också och har saknat dem!

Nu ska jag vara lite social med fjollan d v s min kompis robin som jag tycker så mycket om.
Hade bra vänner! :)


Kommentarer
Postat av: Boogie woogie ^^

Gillar namnet ;P

Vi måste dansa mer Jessi! Fats vi dansar varje gång vi träffas men ändå :P

Helgen kommer bli great! Rida häst och allt ^^

2010-05-30 @ 21:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0