Hästar for life!

Ja, rubriken säger allt! Jag ska i helgen för första gången på fyra år rida igen och jag längtar riktigt mycket till det. Kunde inte låta bli men plockade fram mina gamla ridsaker och blev verkligen sentimental! Jag är riktigt tacksam över att Micha låter mig rida på hennes hästar och kan inte tacka henne för mycket. Jag känner mig som ett barn på julafton som snart ska slita upp julklapparna och äntligen ska få se vad paketen innehåller. Spänningen är på topp! Kunde inte heller låta bli att sätta på mig mina gamla ridbyxor och skor och känna känslan igen. Om jag blir glad över att sätta på några skor och byxor så kan ni förstå hur överlycklig jag kommer vara på hästryggen. Helt underbart!

Som Nina och jag brukar säga: Jag har alltid velat rida på en grön sommaräng, känna vinden vina. Jag håller hårt i din man.




Kommentarer
Postat av: Tjejen med hästarna

haha va söt du är xD helt till dig :P

Kommer blir awesome att ta en ridtur för mig med, va ett tag sen :P Vi får ta en riktig skogstur! Sen får vi ha en ridlektion för Robin och Yngwe haha :P

Vi MÅSTE filma x)

2010-06-01 @ 15:10:26
Postat av: evelina

Åh hade samma känsla när jag plockade fram mina gamla ridgrejer :) Hade uppehåll på 2 år pga skador ;(

2010-06-06 @ 15:08:09
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0