Här snackar vi dålig uppdatering

Min uppdatering den senaste veckan har varit för jävlig och ska försöka förbättra den men har inte haft orken, lusten eller inspirationen att blogga. Dessutom har jag så mycket att tänka på som jag inte kan skriva ner här och då går jag runt och grubblar istället. Grubbla är inte bra, det borde finnas varningstexter på sådana som mig...VARNING GRUBBLARE! Känns som det är en fara för allmänheten. Jag skulle helst vilja byta ut min hjärna mot en mer simplare hjärna som i många situtioner kör på taktiken " let's go! " istället för att gå runt och grubbla och göra det mer invecklat. Det finns ett citat som lyder " Ju mer man tänker desto mer upptäcker man att det inte finns något enkelt svar". Så varför grubbla? Ska köra på "let's go" taktiken samt gå efter detta citat för det bara förstör för mig annars. Ibland vill jag bara skrynkla ihop min hjärna och kasta den långt bort.

Det dumma med mig är att jag för stunden kan känna mig glad och inspirerad att köra på en mer simpel taktik men sedan vänder allt tillbaka. Och så fungerar jag just nu i perioder. Funderar på om jag ska skita i allt och bara försvinna ett tag. Skulle vara riktigt skönt att åka utomland, kanske till kreta och hälsa på Nina. Det hade varit suveränt! Om jag hade tillräckligt mycket pengar skulle jag lätt åkt ner! Men nu är min plånbok ganska begränsad så får stanna hemma i Sverige och börja ta tag i problemen. Men frågan är hur och vad ligger problemet någonstans? Måste räta ur frågeteckena!

Detta blev ett ganska personligt och ganska dystert inlägg men skönt att skriva av sig på något sätt.
Hoppas livet ser bättre ut för er andra! Kram

Kommentarer
Postat av: Micha

usch vad jag känner igen mig xD

jag följer ditt råd tror jag! :D jag kommer låta dig veta hur det går ;)

2010-05-17 @ 16:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0