Dålig uppdatering

Ja, detta kan man kalla dålig uppdatering vänner! Händer ganska mycket i mitt liv nu och känslor hit och känslor dit så har inte orkar eller hunnit att skriva. Men tror att jag skulle må bättre av att blogga lite faktist. Det känns reda bättre. Burlar bära för mkt tankar och det tynger ner mig. Tankarna känns som bly ibland men det är för att jag har så mkt att tänka på nu. Lite stressad av alla inlämningar, nationella prov och så nu samt att det är massa annat. Skönt att man har superfina vänner att lasta av lite och bloggen då förståss. Måste bli lite mer aktiv här men har inte orkat på grund av den fula beige bakgrunden som finns vid bilden. Vill få bort den men har inte hunnit och en sådan liten sak kan få mig att inte vilja eller orka blogga. Rätt lamt , I know!

Men, hoppas alla har haft det finnemang. Nu ska jag snart lägga mig, tidigt för ovanlighetens skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0